top

 

Kommuner

Mindre administrasjon og mer tid for drift.

Microbizz for kommuner

I dag brukes Microbizz i ulike kommuner innenfor ulike områder - oppgaveplanlegging, kvalitetsstyring, ruteplanlegging, prosjektledelse samt kommunikasjon med underleverandører og til og med innbyggere.
 

Løsningen er 100% digital og mobil. Alt er tilgjengelig via smarttelefon, nettbrett eller PC. All informasjon er tilgjengelig 24/7 på ulike nivåer av organisasjonen.

• Enkel oppgavebehandling - via smarttelefon, nettbrett eller PC.
• Fleksibel og enkel planlegging og styring av alle oppgaver.
• Enkelt å opprette og planlegge både ad hoc-oppgaver og repeterende oppgaver.
• Ruter tilgjengelig på nettbrett eller smarttelefon med kart, tekst og meldinger.

• Automatiske timesedler, rapporter og eventuelle alarmer.
• Kvalitetssikring og inspeksjoner. Enkelt å planlegge, lage skjemaer etc.
• Fullstendig aktivtetsoversikt - utstyr, maskinpark, verktøy etc.
• Prosjektledelse.
• Ekstranett for kommunikasjon med underleverandører og andre eksterne samarbeidspartnere.


Rudersdal kommune

Se en film om hvordan Microbizz jobber for Rudersdal kommune.


København Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning

København Kommunes KULTUR- OG FRITIDSFORVALTNING HAR VALGt MIcROBIZZ

Københavns Kommune har valgt Microbizz for oppgavebehandling, dokumentasjon, kvalitetsstyring mv. For sine Facility Management oppgaver, vedlikehold av bygninger, anlegg mv. - innenfor deres "fritid og kultur” sektor.

.


 

"Vi var veldig grundige i vårt søk etter relevante løsninger. Vi endte opp med to mulige løsninger - og basert på våre viktigste beslutningskriterier ble Microbizz valgt som nr. 1. Det var viktig for oss at Microbizz er en ”ekte” app for å sikre at vi kan bruke appen 100% selv uten nettverkstilgang som f.eks i en kjeller. Foto dokumentasjon er også veldig viktig, så vel som brukergrensesnittet. Så valget av Microbizz var ikke så vanskelig - det var det riktige valget for oss, og vi ser veldig frem til å begynne å bruke systemet”, sier Peter Stie Broberg, prosjektleder i Københavns Kommune.

Eksterne partnere

Se inn i cockpiten

Via ekstranettet kan relevante data og dokumenter vises til kunder, samarbeidspartnere, leverandører, etc. Dokumenter kan være tilbud, ordrebekreftelser, avtaler, kvalitetsskjemaer, tilstandsrapporter etc. Eksterne partnere kan svare på skjemaer og laste opp dokumenter.

Snakk med en Microbizz ekspert

Vi er alltid en telefon eller mail unna for å kunne hjelpe deg! Ser frem til å høre fra deg!



Christian André Pontoppidan

cap@ventu.dk
+45 3110 4061


Christian Fennert Madsen

cfm@ventu.dk
+45 3015 1222

Referanser innen kommuner

Microbizz tilbyr et bredt spekter av fordeler for kommunene på grunn av sin omfattende fleksibilitet og brukervennlighet.